• English

معرفی شرکت اکولوکس (AccuLux)

شرکت اکولوکس آلمان در سال ۱۹۵۵ در زمینه تولید انواع چراغ قوه های صنعتی و ضدانفجار تاسیس گردید و یکی از پیشگامان  تولید و توسعه چراغ قوه های قابل شارژ می باشد.  برند AccuLux در سراسر جهان به سبب کیفیت و طراحی منحصر به فرد محصولات خود شناخته شده است. همچنین محصولات این شرکت دارای گواهی TUV و تاییدیه از موسسه معتبر Fraunhofer  آلمان برای کیفیت و کارایی بالا می­باشد. شرکت افشیدالکتریک مفتخر است تا خود را به عنوان نماینده این برند در ایران و کشورهای همسایه از جمله عراق، آذربایجان، ارمنستان و عمان معرفی نماید.

 انواع چراغ قوه های شارژی و باتری خور ضدانفجار وصنعتی این برند توسط شرکت افشیدالکتریک برای بسیاری از شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی در ایران از جمله پتروشیمی آریا ساسول، پتروشیمی کردستان، پتروشیمی مهاباد، پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی امیرکبیر، پالایش نفت تبریز، پروپیلن جم ، شرکت ملی گاز استان تهران، خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت پایانه های نفتی و … تامین گردیده که خوشبختانه رضایت کامل متخصصان و کارشناسان فنی این مشتریان را جلب نموده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت اکولوکس لطفاً به سایت www.acculux.eu مراجعه کنید.

جهت دانلود کاتالوگ محصولات اینجا کلیک نمایید.

شرکت اتکسور فنلاند با بیش از ۳۵ سال تجربه در طراحی و ساخت تجهیزات ضدانفجار ثابت و قابل حمل به سبب توانایی‌اش در ارائه راه حل برای رفع چالش‌های مشتریان در مناطق پرخطر شناخته شده است. این شرکت با خلاقیت در زمینه طراحی و ارائه ساختارهای متنوع و کاربردی برای تامین روشنایی مناطق پرخطر رضایت بسیاری از مشتریان را در در طیف وسیعی از صنایع از جمله  نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه ها، معدن و … جلب نموده است.

همچنین در ایران تجهیزات ترانسفورماتور، پرژکتور و چراغ های ضدانفجار و قابل حمل این برند توسط شرکت افشیدالکتریک، نماینده شرکت اتکسور، برای فازهای مختلف شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت پالایش نفت تبریز و… تامین گردیده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت اتکسور لطفاً به سایت www.Atexor.com مراجعه کنید.

جهت دانلود کاتالوگ محصولات اینجا کلیک نمایید.

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به افشید الکتریک است

طراحی شده توسط آی تک